Haifa, we have a problem

28 במרץ 2004

במפעל שאני עובד בו יש איזשהו פיצול אישיות: התוכן יושב בת"א, הטכנולוגיה בחיפה.

הבוקר, נתקלנו בבעייה טכנולוגית כלשהי, שמונעת מאיתנו לעבוד כמו שצריך

כבר כמה שעות אנחנו רודפים אחרי אנשי הטכנולוגיה ועכשיו קיבלנו את התשובה הכי ביזארית שניתן לחלום עליה.

"אנחנו קרובים לבעיה, אנחנו רק לא יודעים מהי"

28 comments on “Haifa, we have a problem”

    1. מבחינה לוגית, הדבר בהחלט אפשרי
      אבל כשהדבר מגיע מהאנשים שאמורים להיות אשפי הטכנולוגיה של החברה, זה נשמע די פאטתי

  1. אמנם זה מתסכל, אבל נצל זאת לזכותך: מקום חדש? צא לחקור.
    מקום ישן? חפש היכן לשפר.
    נמאס לך מיושבי/ות משרדך? לך למשרד ליד ותתחיל לחלק חיוכים : ).
    רע לא יכול לצאת מזה.ובכלל - אתה מקבל על זה כסף?! בכלל יצאת גדול )

    1. זה יכול להיות ממש מגניב
      הביה היא שהמשרד ממול מכיל תרביות של רואי חשבון, דבר שיכול להיות ממש מאיים, גם אם מדובר בשעה מוקדמת של היום (תזכירי לי לא לעשות מפה משמרות ערב)

  2. בתור מתכנת מתחיל, אני חייב לציין שאני מבין היטב את האמירה הזאת. גם לי זה קורה לפעמים. רק שאצלי זה לא כל כך קריטי.

  3. הצביץ, בתור אחד מאותם אנשי תמיכה, במקום אחר, בזמן אחר, אני חייב להגיד לך שזה המצב לפעמים.
    אתה מרגיש שאתה קרוב ללמצוא מה הבעייה, אבל אתה עוד לא שם. מה לעשות, לא תמיד הטכנאים יודעים הכל מכל כל וכל.
    לפעמים צריכים לבדוק, לחקור את הבעייה.
    (ומה לעשות, לפעמים, לא רצוי, אבל זה כרוך ב DOWNTIME. מאוד לא רצוי, מאוד מאוד אפילו, אבל זה לפעמים בלתי אפשרי בלי.)

    אבל מה אתה רוצה - קיבלת קצת הפסקה עח המעביד. מה רע ?
    (אגב, שמת לב ? מעביד .. עבד.. ממממ...)

    1. כשאני עבדתי בתחום הקוד זכור לי שכל פעם שהיה משהו דפוק, ידענו לאתר בדיוק את הבעיה. אבל זה היה כשהיו שם אנשי מקצוע הטובים ביותר.
      בחברה הנוכחית יש מתכנתים לא מוכשרים במיוחד.

      והפסקה לא הייתה, פשוט לא יכולתי להעלות כמו בנאדם את הכתבות שעבדתי עליהן והייתי צריך לעבוד כפול כדי להעלות אותן (כולל לעכב את העורך שלי שהיה בדרך ללימודים)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.